FAQs
POLAKO.
Da li primate kartice?
Da. Sve naše proizvode i usluge možete platiti koristeći Vašu VISA, MasterCard, Maestro, America Express, UnionPay ili DinaCard platnu karticu. Bezkontaktno ili telefonom.
Da li je moguće virmansko plaćanje za firme?
Da. Sve naše proizvode i usluge možete platiti i virmanski. Za online porudžbine potrebno je da izaberete način plaćanja virmanski. Nakon što vaša uplata bude registrovana (uobičajeno sledećeg radnog dana), vaša roba sa pripadajućim računom će biti poslata na adresu koju ste naveli.
Kako da nas pronađete?
Prodavnica POLAKO.NBGD se nalazi u Bloku 22, na adresi Antifašističke borbe 37, lokal7. Pogledajte mapu
Da li posedujete parking?
Ne posedujemo sopstveni parking. Parking je moguć na ulici (III zona).
STORE
Da li mogu da poručim POLAKO.STORE dostavu u Beogradu?
Da. POLAKO. proizvode možete poručiti direktno na našoj internet prodavnici ili preko aplikacija Wolt i Glovo.
Koliki je rok trajanja vaših proizvoda?
Rok trajanja varira u zavisnosti od načina obrade hrane. Svi naši proizvodi su bez konzervansa i pakuju se ručno. Naša je preporuka da se proizvodi koriste odmah nakon kupovine a najkasnije do datuma koji je naznačen na svakom proizvodu pod oznakom "Najbolje upotrebiti do:"
Kakvu ambalažu koristite?
Koristimo ekološki potpuno prihvatljivu ambalažu. Većina proizvoda je spakovana u staklene tegle sa aluminijumskim poklopcem. Delikatesi, koji se ručno seku tek nakon porudžbine, se pakuju u eko kutije.
Na koji način pripremate i pakujete hranu?
Sva POLAKO. jela su pripremana na tradicionalan način. Pakuju se, dok su još vruća, u vrele sterilisane staklene tegle a zatim pasterizuju.
INSTAURANT
Da li mogu da poručim POLAKO.INSTAURANT dostavu u Beogradu?
Da. POLAKO.INSTAURANT proizvode možete poručiti direktno na našoj internet prodavnici ili preko aplikacija Wolt i Glovo.